Zalogowany jako: .   Wyloguj się
Strona 1 z 2  

Ćwiczenia na ładne plecy i ramiona

Zobacz artykuły na temat:fitnesscellulittreningćwiczenia na plecy
Anna Opłocka
Dyplomowana instruktorka tańca i fitness
Obwisłe ramiona, cellulit i tłuszczyk na plecach – znasz te problemy? Warto jesienią wziąć się za ćwiczenia wzmacniające ramiona i plecy, by już na sylwestra móc bez kompleksów włożyć seksowną sukienkę z odkrytą górą.

Ćwiczenia ramion

Regularne ćwiczenia z hantlami to najprostszy sposób, by pozbyć się obwisłych ramion i wzmocnić mięśnie pleców

W okres jesienno-zimowym możesz czuć się „bezpiecznie” z niedoskonałościami swojego ciała – pod swetrami i długimi spodniami nie będzie widać cellulitu i fałdek, które latem bezlitośnie wyzierały spod sukienek, krótkich spodni i koszulek. Niestety problem wróci z kolejną wiosną… Radzimy więc nie zamiatać problemu pod dywan i wykorzystać nadchodzące miesiące na solidną walkę z własnym ciałem. Twój cel do wiosny: wzmocnić i ujędrnić ramiona, pozbyć się z nich cellulitu i ładnie wyrzeźbisz mięśnie pleców. Poniższe ćwiczenia pomogą Ci to osiągnąć!

Przyjmujesz wyzwanie?

A więc do dzieła!

Ćwiczenia wykonujemy na stojąco (stopy ustawione na szerokość bioder) lub siedząc na krześle. 

Aby osiągnąć lepsze rezultaty, można użyć 0,5 kg hantli lub butelek z wodą 0,5l lub 0,75l. Nie wiem zatem

Ćwiczenie 1

Wyprostuj ręce na głową i ugnij, zatrzymując łokcie na wysokości ramion. Ściągaj łopatki i poczuj jak pracują plecy. Powtórz ćwiczenie w trzech seriach po 20 razy.

Ćwiczenie 2         

Ugnij łokcie i zatrzymaj na wysokości ramion. Staraj się, aby ramię i przedramię tworzyło kąt prosty. Zamykamy ręce przed sobą, tak jakbyśmy chcieli złączyć łokcie. Wróć do pozycji wyjściowej cofając ręce. Powtórz ćwiczenie w trzech seriach po 15 razy. 

Ćwiczenie 3

Wyprostuj ręce do sufitu. Złap się za dłonie lub trzymaj hantle (butelki z wodą). Uginaj łokcie przenosząc butelki z wodą za głowę. Ćwicz uginając i prostujące ręce. Ramiona i łokcie powinni zostać nieruchome. Powtórz ćwiczenie w trzech seriach po 15 razy.           

Polecamy: Wielka wojna z cellulitem na rękach – jak ćwiczyć, żeby się go pozbyć?


Uwaga! Powyższa porada jest jedynie sugestią i nie może zastąpić wizyty u specjalisty. Pamiętaj, że w przypadku problemów ze zdrowiem należy bezwzględnie skonsultować się z lekarzem!

Redakcja poleca

Chcesz skomentować artykuł? lub wypowiedz się jako gość:

Autor:
Komentarz:
Liczba komentarzy: 1
dodano: 14:34 2013-05-24 przez: ~gość (89.69.*.*)
ktoś ma chyba problemy z pisownią, ortografią i ogólnie językiem polskim!!! ,,łokcie powinni'' ,,wyprostuj ręce na głową''
Zamów darmowy newsletter