Zalogowany jako: .   Wyloguj się
Strona 1 z 2  

Jakie ćwiczenia na brzuch są najskuteczniejsze?

Zobacz artykuły na temat:odchudzaniesportmięśniebrzuchćwiczenia
Twój brzuch potrzebuje pomocy? Szukasz ćwiczeń, które wzmocnią jego mięśnie i sprawią, że pozbędziesz się zbędnych wałeczków? Trafiłaś idealnie! Prezentujemy, jak krok po kroku wykonać ćwiczenia na płaski i umięśniony brzuch.
Jakie ćwiczenia na brzuch są najskuteczniejsze?
* Ćwiczenie VI * POZYCJA WYJŚCIOWA: Połóż się na boku. Oprzyj się na łokciu, wyprostuj nogi i wypnij biodra do przodu. Postaraj się, aby kolana, biodra i barki znajdowały się w jednej linii. Jeśli chcesz ułatwić sobie ćwiczenie zegnij nogi w kolanach. RUCH WŁAŚCIWY: Mocno napnij cały korpus i unieś biodra w górę. Pamiętaj o ułożeniu ciała w jedną linię. ILOŚĆ SERII POWTÓRZEŃ: Wykonaj 3 serie po 10 powtórzeń na każdą stronę.
Zobacz całą galerię (6 zdjęcia)

Czy zdarzyło Ci się robić po 100 brzuszków dziennie i wciąż nie było widać efektów? Jak ćwiczyć, aby mięć perfekcyjny brzuch? Czy standardowe „brzuszki” wystarczą? Zobacz, co możesz zrobić, aby poprawić wygląd swojego brzucha.

Zob. także: Czy wiesz jak sprawić, żeby brzuch był płaski?

Niestety, żeby cieszyć się płaskim lub wyrzeźbionym brzuchem, nie wystarczy jedynie go wzmacniać. Oczywiście wykonywanie ćwiczeń przyniesie Ci ogromne korzyści. Jednak, jeżeli chcesz, aby Twoje mięśnie były, chociaż trochę widoczne, potrzebujesz spalić tkankę tłuszczową. Jak to zrobić?

Jak spalić tkankę tłuszczową?

Standardowym sposobem na spalenie tkanki tłuszczowej są tzw. aeroby. Jest to jednostajna aktywność, przykładowo bieg lub jazda na rowerze, o niskiej intensywności.

Podczas treningu aerobowego początkowo organizm pobiera energię z rezerw glikogenu. Po jego wyczerpaniu, następuje spalanie tkanki tłuszczowej. Z niej energia zostaje spożywana dopiero po minimum 20 minutach trwania wysiłku. Im dłuższa będzie aktywność, tym bardziej zredukujesz ilość tkanki tłuszczowej.

Ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha:

Kolejną, bardziej zaawansowaną aktywnością, która w jeszcze szybszy i skuteczniejszy sposób pomoże Ci pozbyć się rezerw tłuszczu, są tzw. interwały. Trening interwałowy polega na przeplataniu odcinku o wysokiej i niskiej intensywności. Podczas trwania wysiłku, organizm nie pobiera energii z tkanki tłuszczowej. Podnosi on jednak metabolizm spoczynkowy. Spalisz dużo więcej kalorii jeszcze długo po zakończeniu aktywności.

Nie zapomnij o wzmacnianiu mięśni

Jeżeli zadbasz o wysiłek, który pomoże Ci pozbyć się zbędnych zapasów, w postaci tkanki tłuszczowej oraz dodasz ćwiczenia wzmacniające brzuch, Twoje efekty będą na pewno widoczne. Mięśnie brzucha również poniekąd pozwolą Ci się pozbyć tkanki tłuszczowej. A już na pewno przyspieszą Twój metabolizm.

Zob. także: Ćwiczenia na płaski brzuch

Poznaj niezwykły zabieg, dzięki któremu schudniesz!

Chcesz skomentować artykuł? lub wypowiedz się jako gość:

Autor:
Komentarz:
Liczba komentarzy: 11
dodano: 09:35 2014-05-27 przez: ~Renata (83.238.*.*)
Do pobrania całkowicie za darmo płyta z dodatkami na stronie: http://abc7.pl/download/23aa4ad2b0/4f3e195c6bf1fd4af454/dc38f2ac0181d8b79188/Ewa_Chodakowska_Zestaw_Wyzwan_DVD/2365/nieznany/2312 W środku babeczki znajdziecie min.: -Skalpel II -Skalpel wyzwanie -Killer -Zumba -Turbo spalanie -Poradniki dotyczące diety -Bonus program Dajcie z siebie wszystko kochane ;*
dodano: 13:50 2014-03-11 przez: ~K. (93.157.*.*)
ja polecam treningi z melb i p4p, wypróbowałam już mnóstwo ćwiczeń na brzuch, ale te chyba sa najskuteczniejsze: http://now-o-clock.blogspot.com/2014/03/2-najskuteczniejsze-cwiczenia-na-brzuch.html
dodano: 19:36 2013-10-03 przez: ~klaudia (93.194.*.*)
Morze i mam 12 lat, ale wstydze sie mojego wyglondu...chcem warzyc 40 kilo:a waze 51 to zaduzo.Robie wszystki cwiczenia zobaczymy cz podziala: brzuszki,pompki...
 

Zobacz także:

 
 
Zamów darmowy newsletter